Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2013 15:38 - Сама по вълните...
Автор: kaprizna1 Категория: Музика   
Прочетен: 564 Коментари: 1 Гласове:
3



 
Ей, Господи! Каква е тази тъга?
Какъв е този черен облак от небето надвиснал?
Каква е цената на сълзите?
Пречистващ дъжд небесен, или миг на утеха...
Защо сиротно е сърцето и безкрила е
душата на дъното утихнала?
Ей, Господи!
Каква е тази болка?
Каква е тази тягостна тъма наоколо?
Истина ли е, или за мен илюзия...
Какъв е този глад и тази жажда,
щом насъщния си дал и любовта си?

Ей, Господи! Каква е тази горест?
Каква са тези пътища безпътни, по които
стъпките към мен се губят
и времето невидимо потъва
от изгрева сияен на началото предвестник
към угасващия залез?
Ей, Господи!
Каква е тази мъка, бреговете ми самотни
със сълзи от скръб заляла?
Там искам корените ми да оцелеят,
да цъфнат с пролетния вятър,
есенен плодът им да узрее...

Ей, Господи!
Гласа ми молитвен ще чуеш ли?
Защото само Ти си този даряващ милост...
Сама съм по вълните...
Ей, сърце злочесто!
Спри да търсиш и да искаш дом!
Ти само си дом за други... и ти душа, тук си
само странник сред бели дни и тъмни нощи...
Ей, и вие... чувства мои, на любов и нежност!
Няма ли да се смирите, приютени
в светлото на чужди брегове,
преди тъмното завинаги да се разтеле...

автор: mariniki






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - как добре...
22.05.2013 15:52
ме разбираш само... тази пределно тъжна и болезнено-нежна тъга...
звук на цигулка сред огън и дъжд... благодаря ти...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna1
Категория: Музика
Прочетен: 1322293
Постинги: 1526
Коментари: 700
Гласове: 5480
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол