Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2011 18:15 - Natalie Marchenko and Fabrizio Levita ~ Careless Whisper
Автор: kaprizna1 Категория: Музика   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
3



 
Безгрижен шепот

Чувствам се толкова несигурен,
когато хващам ръката ти
и те водя към дансинга...
Сякаш музиката умира
и твоите очи казват,
че всичко е едно тъжно сбогуване.
Никога няма да танцувам отново,
не мога да усетя ритъма,
лесно е да се преструвам,
но ти не си глупава...
Излъгах приятел
и изгубих шанса, който ми беше даден...
Никога няма да танцувам по същия начин...с теб...
Времето никога няма да възстанови 
безгрижният шепот на добър приятел,
за сърцето и съзнанието
невежеството е мило...
Няма утеха в истината,
всичко, което ще откриеш е болка...
Тази вечер музиката е толкова силна,
иска ми се да напуснем тълпата,
но може би така е по-добре,
за да не се нараним с многото излишни думи...
Ние можехме да живеем добре
и да танцуваме този танц завинаги...
а сега кой ще танцува с мен...
Моля те, остани!
Няма танц...и теб те няма...
Ти си тръгна...
Защо ме оставяш сам?
Толкова ли е грешно това, което направих?
Никога няма да танцувам така, както танцувах с теб...








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna1
Категория: Музика
Прочетен: 1321549
Постинги: 1526
Коментари: 700
Гласове: 5480
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол