Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2011 12:43 - Sting & George Dalaras - Mad about you
Автор: kaprizna1 Категория: Музика   
Прочетен: 1340 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Луд по теб


На хвърлей камък от Йерусалим -
Градът на Бога и Човека -
облян от звездните лъчи,
блуждая сам по лунната пътека.
Сърцето ми - изгубено далеч от мен,
на чуждо място, без прашинка светлина,
където вихрите вилнеят нощ и ден
и носят извънземна самота.

От тъмните градини вятърът довява
звука на тъжни древни песни,
скръбни напеви за самота и за забрава
и всяка стъпка все за теб зове.
Звездите твоите очи рисуват,
забравили отдавна океана твой
и запечатани за вечни времена там горе.
А, колко още ще те чакам, колко?

Изгубен съм без теб, изгубен съм...


Разказваха ми тук за древен град,
прекрасен град, издигнат сред пустинята,
град, гордо вдигал рамене,
но днес погребан сред руини.
Сега във него само ветрове лудуват
и самодиви вият своите магии.
Така намира смърт човешката амбиция
във плен на вечните стихии...

Животът ми в затвор ще се превърне,
щом теб те вземе някой друг.
Оковите строшени свобода дариха
на всеки демон - мой безсмъртен враг,
а както те в откритото вилнеят,
така и аз без теб съм луд.
По-сам не съм се чувствал никога,
макар да имам власт над всичко тук.

И въпреки че всичко на света е мое,
аз нямам теб.
Победата е абсолютно невъзможна
без Любов.
Само ТИ държиш ключа
за моите покои!
Ела, върни се при моето сърце...

Аз съм луд по теб, луд съм по теб!

Превод: reader














Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Чудесно!!!
22.03.2011 17:57
Честита пролет!
Б.
цитирай
2. kaprizna1 - Да, чудесно е!
23.03.2011 19:46
Честита и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna1
Категория: Музика
Прочетен: 1322197
Постинги: 1526
Коментари: 700
Гласове: 5480
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол