Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 16:11 - Enigma - The Voices Of The Dark
Автор: kaprizna1 Категория: Музика   
Прочетен: 1201 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Кръг


Белият кръг на времето
отново плени душата ми -
семе в задрямала пръст.
И не мога да надвия тъгата.
В един обрулен спомен,
на кръстопът,
отпратих края на лятото.

С него се губят
в лабиринтен пейзаж
посоки, мечти, подслони...
Слушам ритъма на тишината -
помежду ни животът се рони.

И нямаш вина,
и нямам вина
за тези пространства бели,
за тази прозрачна, студена стена,
която сега ни разделя.



*


Пропътувах
в себе си очакването,
освободена от излишни предели,
до стаята на любовта, изтъняла
от бялото дишане на постелите.

Но кой ли
този път ще ме чака
на границата между зов и раздяла?
Съществува някъде някой -
докосвам му лицето
в огледaлото.



*


Есен е, есен...Тъгата дими,
измамно горят хоризонти,
горят глъбините на моите дни
под бреговете самотни.

Променя се времето и синевата,
и спомените се променят.
Като златен дъжд се ронят листата
в горите на моите поеми...

Търси ме навред, аз нямам адрес,
аз просто съм смисъл, навсякъде.
Всички пътища водят към залеза
И отвъд залеза...Чакам те.



*


Въздушен плач е моята поезия
и живот след живот
във вселенския миг
в нови метафори се прераждат
тъжните атоми на тялото ми

и отново се сливат
в паметта на душата
вода и въздух -
копнеж и нирвана
може би в укротените морски вълни
или в стихийният стълб над океана

Самотно преливане
в невзаимни поеми
попивани в пясъка на вековете...

за миг се търсят
и намират ръцете ни
допирът им -
ръкавица от пепел...



*


Вали.
Спокойно и дълго,
като след молитва за дъжд.

Зелените руни на водораслите,
чупливите съзвездия на мидите
търсят брега.

Под хоризонта се плъзга
викът на рибите.



luciasotirova
luciasotirova.hit.bg/index2.html 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Привет Цвети !
01.12.2010 17:14

Вали.
Спокойно и дълго,
като след молитва за дъжд.
Но нали все пак зима наближава
дъжда скоро като сняг натежава....:))
цитирай
2. demidin - Поздрави!:) http://www. vbox7. ...
02.12.2010 09:44
Поздрави!:)
http://www.vbox7.com/play:16fd8b8c
цитирай
3. kaprizna1 - demidin, ха-хаааа, това се казва изненада...
02.12.2010 09:52
Еротични мечти, а???
Поздрав сърдечен!
цитирай
4. kaprizna1 - iliada,
02.12.2010 09:53
Не ми напомняй за снега, че започвам да зъзна...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna1
Категория: Музика
Прочетен: 1322078
Постинги: 1526
Коментари: 700
Гласове: 5480
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол